Startseite der Grundschule Worthschule Goslar

Als eigenständige zweizügige Grundschule für Schülerinnen und Schüler katholischen Bekenntnisses nutzt sie das jetzige Schulgebäude gemeinsam mit der Pestalozzischule, einem Förderzentrum mit Schwerpunkt Lernen.

OVERVIEW

This website worthschule-goslar.de currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have sifted twenty pages within the domain worthschule-goslar.de and found eight websites referring to worthschule-goslar.de.

WORTHSCHULE-GOSLAR.DE RANKINGS

This website worthschule-goslar.de has seen diverging amounts of traffic through the year.
Traffic for worthschule-goslar.de

Traffic ranking (by month) for worthschule-goslar.de

Traffic ranking by day of the week for worthschule-goslar.de

WHAT DOES WORTHSCHULE-GOSLAR.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of worthschule-goslar.de Mobile Screenshot of worthschule-goslar.de Tablet Screenshot of worthschule-goslar.de

WORTHSCHULE-GOSLAR.DE HOST

I observed that the main page on worthschule-goslar.de took five hundred and sixty-three milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider worthschule-goslar.de not secure.
212.227.247.40

I identified that this website is weilding the Apache operating system.

Startseite der Grundschule Worthschule Goslar

DESCRIPTION

CONTENT

This website worthschule-goslar.de states the following, "Willkommen auf der Webseite der Grundschule Worthschule am Georgenberg! Wir freuen uns über Ihren Besuch! Die weiträumigen naturnahen Außenbereiche bieten den Schülerinnen und Schülern beider Schulen genügend Erholungs- und Bewegungsmöglichkeiten, so dass ein friedliches Miteinander in den Pausen gegeben ist." Our analyzers analyzed that the webpage said " Bereits 1805 gab es eine katholische Grundschule in Goslar." The Website also stated " Wie viele andere Bekenntnisschulen wurde sie während der NS-Zeit aufgelöst." The website's header had grundschule as the most important search term. It was followed by worthschule, goslar, and georgenberg which isn't as ranked as highly as grundschule. The next words they used was katholisch. ganztagsschule was also included but could not be seen by web engines.

VIEW OTHER DOMAINS

, Gobstoppers

Sunday, September 4, 2011. 1 Physics MCQ and Assignment. 4 Bio Orchid Project for some. Sunday, May 29, 2011. Okay, a post for holiday homeworks. Assignment with all the topics. Sunday, December 12, 2010.

Kruemelchen-1993 Vivien - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 9 Years. By moving, adding and personalizing widgets.

MechaLissa Melissa Powell - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 5 Years. By moving, adding and personalizing widgets.